وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ترامپ مجرم شناخته شد دیوان عالی کانادا درخواست مصادره اموال ایران را رد کرد المیادین: مصر و اسرائیل درباره گذرگاه رفح به توافق نرسیدند لاریجانی: مشکلات حل شدنی است| در دولت من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود علی لاریجانی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد بیانیه حماس: آماده تبادل اسرا به شرط توقف جنگ هستیم علی لاریجانی در شبکه ایکس اعلام کاندیداتوری کرد+عکس اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند+فیلم اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند
سرخط خبرها

جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است

  • کد خبر: ۲۲۵۹۸۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دشمن با دست گذاشتن روی نقاط ضعف، تحریف وقایع و شبهه افکنی، در صدد ضربه زدن به امت‌های مسلمان است که باید با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابله با حرکت‌های دشمنان عمل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده به تشریح سیر حرکت انقلاب و جریانات دخیل در آن و ارائه تحلیلی از فضای فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه پرداخت و اظهار کرد: در هر مقطعی بر دغدغه‌مندان دین و شریعت واجب است که بدون ترس برای بیان واقعیات و روشنگری وارد صحنه شوند و امروز نیز کارزار سرنوشت سازی در پیش داریم که برای توفیق در آن بعد از توکل به خداوند باید همه ساز و کار‌ها را بکار بندیم.

وی افزود: مقوله جهاد تبیین فراتر از یک شعار و از جمله ضرورت هایست که باید مصادیق آن به صورت دقیق احصا شود و پرورش مدرس برای انتقال مفاهیم به صورت اقناعی حایز اهمیت زیادی است.

وی جهاد تبیین و مدیریت جهادی را نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن دانست و بیان کرد: دشمن با دست گذاشتن روی نقاط ضعف، تحریف وقایع و شبهه افکنی، در صدد ضربه زدن به امت‌های مسلمان است که باید با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابله با حرکت‌های دشمنان عمل کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، رصد راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی در مقابله با هجمه‌های شوم را خنثی کننده اعمال مذبوحانه دشمنان بر شمرد و یادآور شد: جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، آشنایی با اهمیت و ضرورت جهاد تبیین و مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->